《我曾有夢》I dreamed a dream

2009042415:52

 

人皆有夢,有夢最美,希望相隨。

4月11日,英國最著名的電視選秀節目《英國達人》參賽者47歲的蘇珊SusanBoyle,唱出舞台劇「悲慘世界」的名曲I dreamed a dream《我曾有夢》,全場只能用歡聲雷動、從頭尖叫鼓掌到尾來形容! 目前蘇波伊爾的演唱,已經在YouTube快速發燒,已經超過上億人次瀏覽.

不知道您觀賞之後有何感想?有的夢想很大,有的夢想很小,誰說只有年輕的才有追求夢想的熱情呢?蘇珊詼諧出場,眼神、動作、表情都好純真可愛,蘇珊說她參賽的目的僅僅是想通過電視節目找到一個伴侶。

   我問過多位中年男士「如果你目前單身,你願意和蘇珊交往嗎」大家猜猜看,答案是什麼呢?

哈哈..給大家來點福利,這位漂亮正妹才15歲喔...

 
最近好像有些影片都連結很慢
多貼一個連結
 
 
 
I Dreamed a Dream
From "Les Miserables"
悲慘世界
Sung by Susan Boyle
I dreamed a dream in time gone by
時光苒荏 夢境再來,
When hope was high, And life worth living
當時希望滿懷 生命澎湃。
I dreamed that love would never die
在我夢裡 真愛不渝;
I dreamed that God would be forgiving
在我夢裡 主愛無限。
Then I was young and unafraid
當年的我 年輕無懼,
And dreams were made and used and wasted
夢想荒唐 姿意浪擲,
There was no ransom to be paid
當年的我 身無牽掛;
No song unsung, no wine untasted
無歌不唱 無酒不歡。
But the tigers come at night
輕薄男子 趁夜襲來;
With their voices soft as thunder
甜言蜜語 低陳如鳴
As they tear your hope apart
希望與期待 就此撕裂
And they turn your dream to shame
夢想的實踐 如同笑話
And still I dream he'll come to me
然而 我仍企盼 他能歸來,
That we will live the years together
與我共渡 美好餘生。
But there are dreams that cannot be
只是 總有美夢 無法成真,
And there are storms we cannot weather
總有風暴 無法掌控。
I had a dream my life would be
夢想生活 原是盡美盡善,
So different from this hell I'm living
回到現實 卻如焦土地獄
So different now from what it seemed
差距之大 讓我無法想像,
Now life has killed the dream I dreamed.
我的美夢 已被現實扼殺。