白日夢

2006102910:26
 
        

IF I AM RICH...
(如果我是富豪 ...)

I will buy Moonlight
( 我將會買下月球)

My bedroom will have a window which can look for the world .
(我將會有一間窗戶可看到全世界的臥室 )

MY PET WITH THE DIAMOND TEETH .
(我的寵物會鑲上有鑽石的牙齒)

My pretty servant always ready
(我漂亮的僕人隨時準備好 ..)

MY GLASS MADE ONLY BY ORIGINAL DIAMOND
(我的玻璃杯只會用原生鑽石做成 )

IF I HAVE TIME, I WILL PLAY GOLF ON THE BOAT
(如果我有時間 ,我會在船上打高爾夫球 )

MY SECURITY FOR 24 HOURS
(我的 24小時保安 )

ONLY SPRING WA TER FROM THE HIMALAYAS TO FLUSH MY TOILET
(只有來自喜瑪拉雅山的泉水可用於沖洗我廁所的便器 )

TOILET PAPER
(我的廁所衛生紙)

MY SWIMMING POOL CAN ONLY FILL IN WITH EXPENSIVE PERFUME
(只有昂貴的香水可以注滿我的游泳池 )

ONLY A PROFESSIONAL CAN WASH MY CAR WHICH WAS GOLD PLATED
(只有專業人員可以刷洗我鍍金的跑車 )

MY LAPTOP WITH DIAMOND EDGING
AND HAS Intel Pentium IX WITH RAM 30 Gigabite
(我的電腦 除了有英特爾奔騰IX及 30G的RAM, 邊框還鑲滿鑽石)

MY TRAVELING CAR
(我出門旅遊時的座車)

MY HOLIDAY HOUSE
(我的渡假小屋)

OK, ENOUGH OF DREAMING!!!
(好了 ,夢做夠了 )


GET BACK TO WORK NOW!
(現在該回去工作了)